وظایف مدیر دفتر شهردار:
۱ – تعیین وقت ملاقات برای قسمتهای مختلف شهرداری با شهردار محترم
۲ – راهنمایی ارباب رجوع به واحدهای مختلف جهت پاسخ نامه
۳ – پیگیری نامه های شهردار محترم به واحدهای مختلف جهت پاسخ نامه ها
۴ – پیگیری جلساتی که شهردار محترم با ادارات مختلف دارند
۵ – تقسیم بندی کارتابلهای نامه های شهرداری
۶ – جواب دادن تلفن های دفتر و وصل آن به شهردار محترم
۷- هماهنگی ارتباط بین ارباب رجوع و شهردار و تعیین وقت ملاقات های عمومی
۸ – تقسیم بندی مراجعین در ملاقات عمومی و راهنمایی آنها به واحدهای مربوطه
۹ – تنظیم برنامه های کاری و هفتگی شهردار محترم
۱۰ – هماهنگی ارتباط بین روسای ادارات